Autorizaţia de funcţionare
Autorizaţia de funcţionare
din punct de vedere SSM

Asistență pentru

Autorizaţia de funcţionare

Pentru autorizarea funcţionării trebuie întocmit un dosar cu documentația obligatorie de securitate şi sănătate în muncă (S.S.M).
Noi întocmim dosarulul necesar pentru obţinerea autorizaţiei de funcţionare din punct de vedere al securităţii şi sănătăţii în muncă (S.S.M).

În calitate de angajator, aveţi obligaţia legală ca, înainte de începerea oricărei activităţi, să obţineţi autorizaţia de funcţionare din punct de vedere al securităţii şi sănătăţii în muncă. Această obligaţie este valabilă indiferent de locul unde se desfăşoară activitatea: la sediul social, la unul dintre sediile secundare sau în afara acestora.

Serviciile noastre

Servicii pentru autorizația de funcţionare din punct de vedere al securităţii şi sănătăţii în muncă

Pentru a vă păstra autorizaţia de funcţionare şi, deci, pentru a vă putea desfăşura activitatea, trebuie să cunoaşteţi şi să respectaţi prevederile legale în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă. În caz contrar, cu ocazia controalelor pe linie de securitate şi sănătate în muncă, inspectorii de muncă vă pot sista activitatea şi pot propune Inspectoratului Teritorial de Muncă să menţioneze acest lucru în certificatul constatator.

Cere oferta de servicii

Lasă-ne datele de contact și te sunăm noi.

Scrie-ne un email și te contactăm noi.

Apelează pentru a discuta cu un specialist.

Articole despre protecția muncii

Pentru informații detaliate despre ce înseamnă acest domeniu accesați: Protecția muncii.